Brink Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - PEUGEOT 508 II
Brink Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - PEUGEOT 508 II
- Trekgewicht: 1800 kg
- Kogeldruk: 75 kg
- Geschikt voor PEUGEOT 508 II
- Bouwjaar 09.18 -

- 97,3 % positieve beoordelingen
- topkwaliteit
- snel bezorgd
- eerste-klas advies
De robuustheid en de bescheiden prijs maken het onderscheid bij deze stijve trekhaak met de aangeschroefde kogelkop van fabrikant Brink. Deze past op uw PEUGEOT 508 II en is een voordelige keuze, die zich onderscheidt omdat hij zo lang meegaat.
Deze trekhaak is ontwikkeld voor een aanhangerlast van maximaal 1800 kg en een statisch gewicht van 75 kg. De maximale D-waarde ligt volgens Brink op 9.6 kN.
Een uitsnede in de bumper is voor deze trekhaak noodzakelijk, echter niet in het zichtbare gedeelte van het voertuig. Een snijsjabloon of afmetingen voor het maken van de uitsnede in de bumper, kunt u vinden in de montagehandleiding.
Heeft u voor uwPEUGEOT 508 II een fietsendrager, vindt u in onze categorie "fietsendragers" een geschikte trekhaak hiervoor.
Bij de bestelde artikelen hoort een omvangrijke montagehandleiding van Brink. Een speciaal ontwikkeld spuitprocedé voor de lak voorkomt dat de trekhaak schade ondervindt van corrosie en omgevingsinvloeden.
Rijdt u achteruit of parkeert u in, kunnen de sensoren van de parkeerhulp door de kogelkop van de starre trekhaak worden gestoord. De kogelkop ligt binnen het meetbereik van de sensoren en wordt zo tot een blijvende hindernis. U dient de gegevens en richtwaarden van de autofabrikant in de gebruikershandleiding van uw voertuig in acht te nemen, wanneer u een trekhaak wilt monteren.
Hier staan voor u montagehandleidingen in verschillende talen en afhankelijk van het artikel nog aanvullende montagegidsen en extra beeldmateriaal waarmee het inbouwen of monteren van het product voor u nog eenvoudiger wordt.
Peugeot vormt samen met Citroën de Franse PSA groep en geldt als oudste automerk. Peugeot heeft meer dan 200.000 medewerkers en heeft de franse hoofdstad Parijs als hoofdvestiging.
-
Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_)
-
VoertuigmodelVermogenBouwjaar
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.5 BlueHDI 130 (FBYHZJ, FBYHZR)
- Vermogen
- 96 kW / 131 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 180 (F35GFR)
- Vermogen
- 133 kW / 181 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR)
- Vermogen
- 165 kW / 224 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 THP 150 (F35GXV)
- Vermogen
- 110 kW / 150 pk
- Bouwjaar
- 09.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 THP 165 (F35GYV)
- Vermogen
- 121 kW / 165 pk
- Bouwjaar
- 09.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 160 (FHEHYR)
- Vermogen
- 120 kW / 163 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN)
- Vermogen
- 130 kW / 177 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU)
- Vermogen
- 165 kW / 224 pk
- Bouwjaar
- 08.19 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT)
- Vermogen
- 265 kW / 360 pk
- Bouwjaar
- 01.21 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PureTech 130 (FBHNSR)
- Vermogen
- 96 kW / 131 pk
- Bouwjaar
- 06.20 -
-