Rameder maakt van de BMW X6 een perfecte pakezel

Een trekpaard voor de edele rossen en veel meer (NL)

Melding van 2009-10-18 om 16:28 uur

De BMW X6 is groot, imposant en tegelijk elegant. En krachtig, dat zeker, want de X6 mag maximaal 3,5 ton trekken. Om ervoor te zorgen dat deze Bavariaan ook een perfect trekpaard wordt, biedt Rameder nu een afneembare trekhaak met kabelset, die BMW qua prijs duidelijk verslaat en diefstalveilig kan worden afgesloten.

Voor paardenliefhebbers is de BMW X6 dus dankzij Rameder de perfecte auto. Bij een kogeldruk van 140 kg en een maximale aanhangerlast van 3,5 ton, moeten er geen problemen zijn met deze levende lading. Heeft u desondanks de voorkeur voor een ander voertuig, hoeft u niet af te zien van een aanhanger. Rameder biedt voor meer dan 3500 verschillende voertuigen een geschikte trekhaak. Zo maken bijvoorbeeld ook de Touareg, Cayenne, Grand Cherokee, Q7 en ook de Range Rover onderdeel uit van het programma. Via www.kupplung.nl / www.kupplung.be kunt u snel en eenvoudig de geschikte trekhaak voor uw eigen voertuig uitzoeken.