Zo wordt de kleinste Toyota een transportreus

Rameder is zeer slim bij de IQ (NL)

Melding van 2010-09-23 om 14:13 uur

Met vier zitplaatsen en een lengte van slechts 2,99 meter, zet de Toyota IQ maatstaven – de kofferbak biedt echter met 32 liter bijna net zoveel ruimte als een gemiddelde wandelrugzak. Hoe je voor wat betreft de transportcapaciteit zelfs niets onder doet voor de grootste combi's en zelfs plaats biedt aan fietsen of planken uit de bouwmarkt, bewijst Rameder. Deze onderneming kan als enige aanbieder een trekhaak voor de kleine Japanner uit de hoge hoed toveren. Deze kan direct worden besteld via www.rameder.nl / www.rameder.be.

Omdat de korte Toyota geen Spartaanse voordeelauto wil zijn, maar een hoge mate aan stijl en design biedt, is de praktische trekhaak van Rameder afneembaar. 550 kg aanhangergewicht biedt het perfecte uitgangspunt voor een trekhaakfietsendrager voor maximaal twee fietsen of een bagagebox. Als alternatief kan zelfs een kleine transportaanhanger worden getrokken of zelfs een vouwcaravan.