Trail-Tec elektrische aansluitset 13polig zonder knipperlichtbewaking universeel - ISUZU D-MAX II
Trail-Tec elektrische aansluitset 13polig zonder knipperlichtbewaking universeel - ISUZU D-MAX II
- Activering vereist: Nee
- Uitschakeling parkeerassistent: Nee
- geschikt voor ISUZU D-MAX II
- Bouwjaar 06.12 -
- 97,3 % positieve beoordelingen
- topkwaliteit
- snel bezorgd
- eerste-klas advies
Deze 13-polige elektrische set van Trail-Tec is geschikt voor uw ISUZU D-MAX II . Bij deze kabelset in de EU-uitvoering vindt geen bewaking van de knipperlichtfunctie plaats bij de aanhanger. Deze elektrische set wordt geleverd zonder module voor de knipperlichtbewaking.
We hebben een tip voor u! Gebruik de schakelaar op het dashboard om de parkeerhulp van uwISUZU D-MAX II bij aanhangergebruik te deactiveren. De fabrikant Trail-Tec geeft een inbouwtijd op van 1.5 uur voor deze 13 polige kabelset. Op basis van onze uitgebreide ervaring bij de inbouw van kabelsets, raden we echter aan voor de montage 1 uur in te plannen.
Heeft het voertuig geen automatische uitschakeling van de mistlamp(en), mag volgens StVZO §49a par. 9a geen fietsendrager (ladingsdrager) worden gebruikt.
Het is mogelijk om de contactdoos van de aanhanger uit te breiden om een stroomverbruiker te gebruiken (continustroom) of om een aparte accu in de aanhanger (laadkabel) op te laden. Voor uitbreiding met de functie continustroom hebt u de uitbreidingsset 107650, nodig. Met het bestellen van de uitbreidingsset 139243, bestelt u er een gecombineerde oplossing voor continustroom en laadkabel, voor ombouw achteraf, bij.
Hier staan voor u montagehandleidingen in verschillende talen en afhankelijk van het artikel nog aanvullende montagegidsen en extra beeldmateriaal waarmee het inbouwen of monteren van het product voor u nog eenvoudiger wordt.
Pickup's en terreinwagens behoren tot de meest geliefde modellen van de Japanse fabrikant Isuzu. De voertuigbouwer Isuzu produceert hoofdzakelijk op basis van licentie en de bekende "rebagded" methode voertuigen van Suzuki, GM, Honda, Toyota en Subaru. Eigen modellen worden echter maar zelden geproduceerd.
-
Isuzu D-MAX II (TFR, TFS)
-
VoertuigmodelVermogenBouwjaar
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 1.9 Ddi (TFR87J)
- Vermogen
- 110 kW / 150 pk
- Bouwjaar
- 11.15 -
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 1.9 Ddi (TFR87J)
- Vermogen
- 120 kW / 163 pk
- Bouwjaar
- 03.17 - 12.22
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 1.9 Ddi 4x4 (TFS87J)
- Vermogen
- 120 kW / 163 pk
- Bouwjaar
- 03.17 - 12.22
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J)
- Vermogen
- 120 kW / 163 pk
- Bouwjaar
- 06.12 - 12.18
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J)
- Vermogen
- 100 kW / 136 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J, TFR54J)
- Vermogen
- 58 kW / 79 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi 4x4 (TFS86J)
- Vermogen
- 120 kW / 163 pk
- Bouwjaar
- 06.12 - 12.18
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi 4x4 (TFS86J)
- Vermogen
- 100 kW / 136 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi 4x4 (TFS86J)
- Vermogen
- 80 kW / 109 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 3.0 CRDi (TFR85J)
- Vermogen
- 100 kW / 136 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-
- Voertuigmodel
- Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) 3.0 CRDi 4x4 (TFS85J)
- Vermogen
- 100 kW / 136 pk
- Bouwjaar
- 06.12 -
-