Menu
art. nr.: 167327-38776-1

GDW Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - PEUGEOT 508 II

GDW
  • GDW Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop
  • GDW Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop
art. nr.: 167327-38776-1

GDW Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - PEUGEOT 508 II

  • Trekgewicht: 2000 kg
  • Kogeldruk: 100 kg
  • Geschikt voor PEUGEOT 508 II
  • Bouwjaar 09.18 -
GDW
U bespaart 47%
Aanbevolen verkoopprijs € 414,00 € 216,99
incl. 21% btw excl. verzendkosten vanaf € 11,50
direct leverbaar
  • 97,3 % positieve beoordelingen
  • topkwaliteit
  • snel bezorgd
  • eerste-klas advies
Informatieblad
Technische gegevens - Trekhaak
Fabrikant
GDW
Trekhaaktype
stijf
Trekhaakvariant
met aangeschroefde kogelkop
Montagetijd 1
2,0 h
Kogeldruk 2
100 kg
Trekgewicht 3
2.000 kg
D-waarde
10,30 kN
Keurmerk
E6*55R*011550
Bewerken van bumper noodzakelijk
Ja
Bewerking in het zichtbare gedeelte
met onzichtbare uitsnede voor bumper
De bumper is vervangbaar / de uitsparing kan worden afgedekt
Nee
De afdekking voor de bumper is bij de omvang van de levering
Nee
Demontage bumper noodzakelijk
Ja
Stekkerdooshouder neerklapbaar
Ja
Trekhaak incl. kabelset
nee
Geschikt voor fietsendrager
Ja
Gewicht
25,00 kg
1 De opgegeven montageduur geldt voor een standaard montage van dit product. Bij sommige auto uitvoeringen kan er extra werk zijn, zoals het aanpassen van de bumper.
2 het maximale statische gewicht is afhankelijk van de voertuigfabrikant en valt mogelijk wat lager uit
3 het maximale trekgewicht is afhankelijk van het totaalgewicht van het voertuig en kan dus wat lager uitvallen
Productdetails

Deze stijve trekhaak met aangeschroefde kogelkop voor uw PEUGEOT 508 II wordt geproduceerd door de merkfabrikant GDW. Dankzij de lange levensduur en zijn voordelige prijs, is deze stijve trekhaak voor prijsbewuste of frequente gebruikers de juiste keuze.

Kenmerkend voor deze trekhaak is dat hij een statisch gewicht van 100 kg en een aanhangerlast van tot wel 2000 kg aankan. De maximale D-waarde ligt volgens GDW op 10.3 kN.

Voor deze trekhaak is het noodzakelijk een uitsnede in de bumper te maken, buiten het zichtbare gedeelte. De opgegeven snijafmetingen en snijsjablonen kunt u vinden in de montagehandleiding. Wordt de stekkerdooshouder van de trekhaak niet gebruikt, kan deze door de neerklapfunctie van de stekkerdooshouder achter de bumper worden weggeklapt.

DePEUGEOT 508 II trekhaak is geschikt voor het transport van fietsendragers. Meer informatie vindt u in de categorie "fietsendragers".

De gedetailleerde montagehandleiding van de fabrikant GDW is in de productverpakking ingesloten. Deze trekhaak is gelakt door middel van dompelen. Bij het dompellakken wordt de trekhaak in een speciale, sterke lak ondergedompeld, die de trekhaak tegen corrosie beschermd.

U dient de gegevens en richtwaarden van de autofabrikant in de gebruikershandleiding van uw voertuig in acht te nemen, wanneer u een trekhaak wilt monteren. Rijdt u achteruit of parkeert u in, kunnen de sensoren van de parkeerhulp door de kogelkop van de starre trekhaak worden gestoord. De kogelkop ligt binnen het meetbereik van de sensoren en wordt zo tot een blijvende hindernis.

Montagehandleidingen

Hier staan voor u montagehandleidingen in verschillende talen en afhankelijk van het artikel nog aanvullende montagegidsen en extra beeldmateriaal waarmee het inbouwen of monteren van het product voor u nog eenvoudiger wordt.

Beoordelingen
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
Beoordeel dit artikel!

U kunt hier uw mening over- of ervaringen met - het product documenteren. U voorziet andere geïnteresseerden op die manier van waardevolle informatie bij de aankoop.

Voor dit product is nog geen beoordeling aanwezig.

U kunt hier uw mening over- of ervaringen met - het product vastleggen.
U voorziet andere geïnteresseerden dan bij de koop van waardevolle informatie.

geschikte voertuigen

Peugeot vormt samen met Citroën de Franse PSA groep en geldt als oudste automerk. Peugeot heeft meer dan 200.000 medewerkers en heeft de franse hoofdstad Parijs als hoofdvestiging.

  • Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_)
    • Voertuigmodel
      Vermogen
      Bouwjaar
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.5 BlueHDI 130 (FBYHZJ, FBYHZR)
      Vermogen
      96 kW / 131 pk
      Bouwjaar
      10.18 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 180 (F35GFR)
      Vermogen
      133 kW / 181 pk
      Bouwjaar
      10.18 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR)
      Vermogen
      165 kW / 224 pk
      Bouwjaar
      10.18 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 THP 150 (F35GXV)
      Vermogen
      110 kW / 150 pk
      Bouwjaar
      09.18 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 THP 165 (F35GYV)
      Vermogen
      121 kW / 165 pk
      Bouwjaar
      09.18 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 160 (FHEHYR)
      Vermogen
      120 kW / 163 pk
      Bouwjaar
      10.18 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN)
      Vermogen
      130 kW / 177 pk
      Bouwjaar
      10.18 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 180 (F3DGXT)
      Vermogen
      133 kW / 181 pk
      Bouwjaar
      03.23 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU)
      Vermogen
      165 kW / 224 pk
      Bouwjaar
      08.19 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT)
      Vermogen
      265 kW / 360 pk
      Bouwjaar
      01.21 -
    • Voertuigmodel
      Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PureTech 130 (FBHNSR)
      Vermogen
      96 kW / 131 pk
      Bouwjaar
      06.20 -