GDW Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - PEUGEOT 508 II
GDW Trekhaak stijf met aangeschroefde kogelkop - PEUGEOT 508 II
- Trekgewicht: 2000 kg
- Kogeldruk: 100 kg
- Geschikt voor PEUGEOT 508 II
- Bouwjaar 09.18 -
- 97,3 % positieve beoordelingen
- topkwaliteit
- snel bezorgd
- eerste-klas advies
Deze stijve trekhaak met aangeschroefde kogelkop voor uw PEUGEOT 508 II wordt geproduceerd door de merkfabrikant GDW. Dankzij de lange levensduur en zijn voordelige prijs, is deze stijve trekhaak voor prijsbewuste of frequente gebruikers de juiste keuze.
Kenmerkend voor deze trekhaak is dat hij een statisch gewicht van 100 kg en een aanhangerlast van tot wel 2000 kg aankan. De maximale D-waarde ligt volgens GDW op 10.3 kN.
Voor deze trekhaak is het noodzakelijk een uitsnede in de bumper te maken, buiten het zichtbare gedeelte. De opgegeven snijafmetingen en snijsjablonen kunt u vinden in de montagehandleiding. Wordt de stekkerdooshouder van de trekhaak niet gebruikt, kan deze door de neerklapfunctie van de stekkerdooshouder achter de bumper worden weggeklapt.
DePEUGEOT 508 II trekhaak is geschikt voor het transport van fietsendragers. Meer informatie vindt u in de categorie "fietsendragers".
De gedetailleerde montagehandleiding van de fabrikant GDW is in de productverpakking ingesloten. Deze trekhaak is gelakt door middel van dompelen. Bij het dompellakken wordt de trekhaak in een speciale, sterke lak ondergedompeld, die de trekhaak tegen corrosie beschermd.
U dient de gegevens en richtwaarden van de autofabrikant in de gebruikershandleiding van uw voertuig in acht te nemen, wanneer u een trekhaak wilt monteren. Rijdt u achteruit of parkeert u in, kunnen de sensoren van de parkeerhulp door de kogelkop van de starre trekhaak worden gestoord. De kogelkop ligt binnen het meetbereik van de sensoren en wordt zo tot een blijvende hindernis.
Hier staan voor u montagehandleidingen in verschillende talen en afhankelijk van het artikel nog aanvullende montagegidsen en extra beeldmateriaal waarmee het inbouwen of monteren van het product voor u nog eenvoudiger wordt.
Peugeot vormt samen met Citroën de Franse PSA groep en geldt als oudste automerk. Peugeot heeft meer dan 200.000 medewerkers en heeft de franse hoofdstad Parijs als hoofdvestiging.
-
Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_)
-
VoertuigmodelVermogenBouwjaar
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.5 BlueHDI 130 (FBYHZJ, FBYHZR)
- Vermogen
- 96 kW / 131 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 180 (F35GFR)
- Vermogen
- 133 kW / 181 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 PureTech 225 (F35GGR)
- Vermogen
- 165 kW / 224 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 THP 150 (F35GXV)
- Vermogen
- 110 kW / 150 pk
- Bouwjaar
- 09.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 THP 165 (F35GYV)
- Vermogen
- 121 kW / 165 pk
- Bouwjaar
- 09.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 160 (FHEHYR)
- Vermogen
- 120 kW / 163 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 2.0 BlueHDI 180 (FHEHZR, FHEHZN)
- Vermogen
- 130 kW / 177 pk
- Bouwjaar
- 10.18 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 180 (F3DGXT)
- Vermogen
- 133 kW / 181 pk
- Bouwjaar
- 03.23 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) Hybrid 225 (F35GQU)
- Vermogen
- 165 kW / 224 pk
- Bouwjaar
- 08.19 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT)
- Vermogen
- 265 kW / 360 pk
- Bouwjaar
- 01.21 -
-
- Voertuigmodel
- Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PureTech 130 (FBHNSR)
- Vermogen
- 96 kW / 131 pk
- Bouwjaar
- 06.20 -
-